كنترل نگاه
كنترل نگاه
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

كنترل نگاه

 

چشم چراني و نگاه‌هاي شهوت آميز به نامحرم و حتي به محارم از عوامل تحريك كننده ميل جنسي در افراد است. در مقابل يكي از مهارت‌هاي بسيار مهم و تأثير گذار در كنترل غريزه جنسي، كنترل نگاه است. قرآن كريم در دو فرمان جداگانه به مردان و زنان مسلمان دستور مي‌دهد كه نگاه خود را كنترل كرده به نامحرم خيره نشوند، برخي از زنان و دختران به اشتباه خيال مي‌كنند كه دستور كنترل نگاه در برابر نامحرم فقط مخصوص مردان است، در حالي كه در دستورات ديني ما زنان هم از نگاه كردن به نامحرم منع شده‌اند در حالي كه در دستورات ديني ما زنان هم از نگاه كردن به نامحرم منع شده‌آند. ام سلمه همسر پيغمبر اكرم نقل مي‌كند، پس از نازل شدن آيه حجاب روزي من و ميمونه نزد رسول خدا بوديم كه ابن مكتوم نابينا وارد شد. حضرت به ما فرمود: پشت پرده قرار بگيريد، ما گفتيم: اي رسول خدا مگر نه اين است كه او نابيناست و ما را نمي‌بيند؟ حضرت در پاسخ فرمود: آيا شما دو نفر هم نابينا هستيد؟ آيا او را نمي‌بينيد؟

كنترل چشم و نگاه علاوه بر اين كه از طغيان ميل جنسي جلوگيري مي‌كند، فايده‌هاي ديگري از جمله برخورداري از آرامش فكري، اعتماد ديگران به فرد و چشيدن لذت ايمان و عبادت را به همراه دارد.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، چشم چرانی، عوارض و درمان، ،
:: برچسب‌ها: كنترل نگاه,